Romania Curată

Proiectul normativ privind acreditarea și evaluarea școlilor doctorale a intrat în dezbatere publică. Ce prevede documentul

Ministerul Educaţie a pus în dezbatere publică, duminică, pe site-ul instituţiei, proiectul de Metodologie privind acreditarea şi evaluarea periodică a şcolilor doctorale, consultarea publică urmând să se deruleze până pe 26 octombrie.

Proiectul de Metodologie privind acreditarea şi evaluarea periodică a şcolilor doctorale poate fi consultat pe site-ul Ministerului Educaţie aici (click), iar observaţiile, propunerile şi sugestiile pot fi trimise în intervalul menţionat la adresa de email anca.prisacariu@edu.gov.ro, se arată într-un comunicat al Ministerului.

„Metodologia este structurată pe trei mari domenii – capacitate instituţională, eficacitate educaţională şi management al calităţii – din care derivă criteriile şi indicatorii de performanţă.(…) Menţionăm că Metodologia va sta la baza procesului de acreditare şi evaluare periodică a şcolilor doctorale din România, pe care Ministerul Educaţiei îl va iniţia în această toamnă”, se precizează în comunicat.

Proiectul de metodologie privind acreditarea şi evaluarea periodică a şcolilor doctorale vine după ce pe 29 septembrie, printr-un ordin al ministrului Educaţiei, acestea au fost autorizate provizoriu. Prin adoptarea acestei noi metodologii va putea fi demarat procesul de acreditare, chiar din această toamnă.


Donează și susține-ne acțiunile pentru bună guvernare!

Fondurile colectate susțin bătăliile pe care le ducem în justiție, administrarea aplicației Ia Statul La Întrebări, dar și programele prin care monitorizăm serviciile și instituțiile publice.


Vino în comunitatea noastră de bună guvernare!

Abonează-te la newsletterul România Curată. Vei primi pe e-mail articolele și campaniile noastre și ne poți răspunde la adresa de contact cu sugestii, sesizări sau cu propriile tale articole pentru publicare.

Articole recente

Recomandări

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *