Romania Curată

Cum a reacționat Nicușor Dan la retragerea lui Orban din cursa pentru Primărie

După ce candidatul PNL, Ludovic Orban, a anunțat că se retrage din cursa pentru Primăria Capitalei, fiind pus sub acuzare de DNA (detalii aici) pentru obținerea de foloase necuvenite, Nicușor Dan a reacționat pe Facebook:

”După ce 5 din cei 7 primari din București aleși în 2012 au ajuns la DNA pentru corupție, astăzi a venit rândul și unuia dintre candidați. Pentru mine este foarte clar că nu mai putem alege la Primărie tot un politician, tot un om de partid. Avem nevoie de oameni ca noi, oameni din rândurile societății, nu din rândul partidelor politice. Este singura soluție ca să oprim risipa și jaful din bugetul Capitalei. A venit timpul să salvăm Bucureștiul de politicieni!” a scris Dan pe pagina sa de Facebook.


Donează și susține-ne acțiunile pentru bună guvernare!

Fondurile colectate susțin bătăliile pe care le ducem în justiție, administrarea aplicației Ia Statul La Întrebări, dar și programele prin care monitorizăm serviciile și instituțiile publice.


Vino în comunitatea noastră de bună guvernare!

Abonează-te la newsletterul România Curată. Vei primi pe e-mail articolele și campaniile noastre și ne poți răspunde la adresa de contact cu sugestii, sesizări sau cu propriile tale articole pentru publicare.

Articole recente

Recomandări

5 thoughts on “Cum a reacționat Nicușor Dan la retragerea lui Orban din cursa pentru Primărie

  1. lucian milovan

    cea mai buna solutie prietene, este un manager de profesie, experimentat, care sa poata coordona toate directiile generale ale Primariei si care sa poata colabora perfect cu Consiliul General si cu primarii sectoarelor. un manager de succes, sustinut de unul din partidele importante.

    nu ai nici o sansa ca independent care respinge politicienii, din start. membrii Consiliului General, alesi pe liste de partid, te vor respinge la rindul lor. tu esti unul singur, ei sunt multi si fara ei nu se poate.

    felul cum gindesti este dovada clara ca nu esti facut sa conduci o organizatie mare, cu interese diverse.

    Reply
  2. paul

    (…) nu stiu daca voi vota cu cineva pentru ca nici un candidat nu este capabil sa spuna cum rezolva cu problema traficului in Bucuresti, considerata numarul 1 in toate sondajele si din cauza careia oamenii isi pierd timpul si isi irosesc viata in autoturismele personale, ce sa mai vorbim de costuri si de poluare, dvs domnule Gotiu considerati ca strada este a pietonilor nu a automobilistilor, care ar trebui ori sa zboare ori sa conduca pe trotuare ori sa lase masinile acasa in parcare!!

    Reply
    • Mihai Gotiu

      @ paul:
      1) chestiunile cu ”am auzit că” păstrați-le pt. alte site-uri
      2) nu eu consider, eu doar prezint opinia unor urbaniști și povestesc efectele a ceea ce am văzut în multe orașe europene, începând cu Viena: da, locul mașinilor e acasă, în parcare, ele sunt necesare pt. transportul între localități, nu în interiorul localității – ”problema traficului” e, de fapt, problema transportului în comun care trebuie rezolvată – metrou, tramvai, linii dedicate pt. transportul în comun, ca să nu stea după mașinile mici etc.; nu e o opinie personală, ci, pur și simplu, o constatare: orașele americane, megapolisurile asiatice și unele metropole europene care au mers pe ”soluția” extinderii autostrăzilor urbane, a pasarelelor etc. n-au făcut decât să crească traficul și să-l aglomereze și mai mult; orașele europene care au pariat pe transportul în comun și piste pt. biciclete (Copenhaga, Amsterdam, Viena etc.) au câștigat din toate punctele de vedere: costuri mai mici pt. infrastructură; economii enorme la bugetul de sănătate (să nu crezi că sunt fraieri francezii care de anul trecut te plătesc dacă mergi la serviciu pe bicicletă) și așa au rezolvat și problema traficului

      explicația, până la urmă, e destul de simplă: e suficient să muți 10-20% dintre automobiliștii actuali pe transportul în comun și pe bicicletă și ai rezolvat problema traficului; cam asta e diferența dintre un trafic infernal și un trafic normal – și dacă veți rămâne între cei 80% care vor continua să utilizeze mașina personală veți avea toate motivele să fiți mulțumit

      Reply
  3. Ion Podocea

    Are dreptate dl. Gotiu. Sunt unul dintre bucureștenii agresați zilnic de conducătorii auto care parchează oriunde și oricum, care sunt violenți verbal, care afișează o superioritate imbecilă specifică parvenitului. De vină, în mare măsura, este municipalitatea care nu vor, nu că nu pot, rezolva problema traficului în București. Au desființat spațiile verzi și au făcut pe trotuare spații de parcare, poliția este ca și inexistentă. Ca să mergi pe bicicletă este o adevărată aventură și uneori un act de curaj.

    Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *