”S-a hotărât că d-nul director general Narcis Neaga să îi înceteze preluarea de atribuții pentru funcția de director general, atribuții care vor fi transferate d-nului Cătălin Humor. (…) Am vrut să am propriile mele argumente pe datele de la Corpul de Control”. Astfel a justificat ieri, într-o conferință de presă, ministrul Transporturilor, Dan Costescu, demiterea directorului general al Companiei Naționale de Autostrăzi (CNADR) Narcis Neaga.
Motivele pentru care a fost demis Narcis Neaga sunt multiple: de la celebra demolare parțială a autostrăzii Sibiu – Orăștie (la mai puțin de un an de le recepția și inaugurarea ei), la amânarea proiectului Sibiu – Pitești, negocierile controversate pentru Comarnic – Brașov, întârzieri pe tronsonul Lugoj – Deva etc.
România Curată mai adaugă un singur motiv: o imagine (pe care i-o dedică d-nului ex-director CNADR): cum construiau drumurile acum 2.000 de ani romanii (foto: Francisco José Pérez Nateras/ Facebook)
Cum s-a construit Sibiu – Orăștie știm deja:
nici o problema, a venit altul la fel de important si performant
Doresc sa vad o implicare reala a voastra,in sa zicem un proiect de constructie,ales la intamplare,un pod,pasaj,pasarela,o cladire si sa obtineti toate autorizatiile conform legilor de la noi.Dupa sa faceti un articol in care sa vedeti cita birocratie inutila este in tara noastra.Dupa, veti vedea ca mai intervin si alte ONG-uri,asociatii care vor contesta si ele.Asta este o realitate care va face ca aceasta tara sa nu poata progresa suficient.Asa sa distrus si o mare parte a industriei,pentru ca sa condus cu picioarele .
@ crsiti: mi-e neclar: e o problemă că ONG-urile atrag atenția când un proiect de infrastructură riscă să devină un tun uriaș? (cum era să devină Comarnic – Brașov); sau când se dau contracte de studii de fezabilitate ori de execuție cu dedicație?