Ar trebui modificata legea care le permite sa ia bani de la bugetul de stat? PARLAMENTARII-AVOCATI CU NORMA LA PROPRIUL COLEGIU


Zece parlamentari de toate coloraturile politice au primit in ultimul an de la diverse institutii publice contracte de asistenta juridica sau reprezentare in sala de judecata. Desi legale, aceste contracte sunt imorale, de vreme ce unii parlamentari primesc bani grei chiar de la primarii din propriile colegii electorale. Ce conteaza ca primariile nu au bani pentru plata salariatilor, domnii alesi nu au probleme. Ioan Chelaru, Adrian Tutuianu, Iulian Urban si Ciprian Dobre nu s-au jenat sa ia din banii propriilor alegatori. Altii si-au rezolvat contracte cu diverse consilii judetene sau locale, ori cu diferite agentii si companii de stat.

ARC va prezinta lista celor zece parlamentari-avocati, beneficiari ai banilor publici: patru de la PDL (Mircea Andrei, Iulian Urban, Cristian Petrescu, Mihaela Popa), trei de la PNL (Tudor Chiuariu, Alina Gorghiu, Ciprian Dobre), doi de la PSD (Ioan Chelaru si Adrian Tutuianu) si unul de la UNPR (Gabriel Tita-Nicolaescu). Sursa: declaratiile de avere postate pe site-ul Camerei Deputatilor si Senatului.

Senatorul PDL de Arges Mircea Andrei este unul dintre cei mai bogati parlamentari romani. El detine 10 terenuri, 9 case, un Mercedes S 500 si un BMW X5, bijuterii (80.000 euro), tablouri (70.000 euro), colectie pietre de mina (25.000 euro), timbre (50.000 euro), plus 6 milioane de euro cash in banca. A acordat impumuturi unor persoane fizice de 3,7 milioane euro si a cumparat titluri emise de statul roman si de o banca Hong Kong in valoare de 1,3 milioane euro.
Mircea Andrei si-a rotunjit veniturile cu un contract de consultanta incheiat cu SC Electrica SA in martie 2010, pentru care primeste 100 de euro/ora, atunci cand este solicitat.
“Tunul” dat de Mircea Andrei este reprezentat de trei contracte semnate cu cei de la Consiliul Judetean Giurgiu, unde presedinte este liberalul Dumitru Beianu. In 2009, Cabinetul „Mircea Andrei si Asociatii“ a obtinut de CJ Giurgiu, fara licitatie, un prim contract de consultanta juridica, in valoare de 120.000 euro, in vederea privatizarii SC Uzina Termoelectrica (SCUT) Giurgiu. In septembrie 2010, aceeasi casa de avocatura a primit de la CJ Giurgiu un contract in valoare de 500 euro si 25.000 euro onorariu de succes, plus un al treilea contract de 10.000 de lei, ce are ca obiect reprezentarea CJ Giurgiu intr-un proces, pierdut de altfel la Curtea de Apel Bucuresti.

Presedinte al Baroului Neamt, senatorul PSD Ioan Chelaru, a primit contracte de reprezentare juridica de la trei primari din colegiul sau, respectiv din comunele Tamaseni (14.880 lei), Oniceni (14.880 lei) si Boghicea (18.744 lei). Contractele au fost semnate in ianuarie 2010 pe o perioada de un an.
Posesor a cinci terenuri si cinci case raspandite prin judetul Neamt, Ioan Chelaru se plimba cu un Mercedes si are in posesie 20 tablouri, 10 statuete si 10 vase ornamentale. Parlamentarul detine printre altele actiuni la postul Radio Nord Est din Roman. Senatorul PSD este si cercetat de catre ANI.

Si senatorul PSD de Dambovita Adrian Tutuianu a facut bani frumosi din contracte publice. In ianuarie 2011, el a convins mai multi primari din propriul colegiu electoral sa-i acorde contracte de reprezentare juridica pe urmatoarele 12 luni: comuna Salcioara (Dambovita – 1300 lei/luna), comuna Matasaru (1300 /luna), comuna Gura Sutii (1300 lei/luna), comuna Morieni (1000 lei/luna), municipiul Moroieni (1700 lei/luna), comuna Vacaresti (1300 lei/luna), comuna Comisani (1500 lei/luna), comuna Tatarani (1300 lei/luna), comuna Dragomiresti (2000 lei/luna), comuna Nucet (1300/luna).

In plus, in mai 2011, el a mai primit alte contracte de reprezentare in procese de sine statatoare in cazul a patru primarii din judetul Dambovita: Primaria Sotanga (2500 lei), Primaria Produlesti (1500 lei), Primaria Uliesti (1400 lei) si Primaria Potlogi (1500 lei).
Pe langa aceste contracte, el a mai luat alte doua incheiate cu Agentia pentru Dezvolare Regionala Sud Muntenia din Municipiul Calarasi, de unde firma senatorului incaseaza 5000 lei/luna si Asociatia Biroul pentru Cooperare Transfrontaliera Romania/Bulgaria tot de la Calarasi pentru care Tutuianu primeste 1200 euro/luna, pana la sfarsitul anului 2011.

Senatorul Tutuianu a primit aceste contracte fara licitatie, pentru ca demnitarul se bazeaza pe un articol din legea administratiei locale care spune ca primarul sau seful consiliului judetean poate apela la un avocat pentru a reprezenta interesele comunitatii in justitie. Si mai dubios este faptul ca in anul 2010 primaria din comuna Tatarani era in pragul falimentului, salariile angajatilor nefiind platite de jumatate de an.

Fost ministru al Justitiei, Tudor Chiuariu, a semnat in 2010 si 2011 patru contracte de asistenta juridica cu primarul si Consiliul Local din Caransebes, pentru care a primit 3.200 de euro. Anul trecut, el a castigat de la casa sa de avocatura “Chiariu & Asociatii” suma de 380.000 lei.

Anul 2010 nu pare a fi fost foarte bun pentru Alina Gorghiu, deputat PNL, de vreme ce casa sa de avocatura “Gorghiu, Pop & Asociatii” nu a inregistrat profit, cu toate ca ea a primit 9.600 lei de la BTT Bucuresti, institutie pe care a aparat-o in cadrul unui proces.

Iuliana Dobre, sotia deputatul liberal de Mures Ciprian Dobre, detine o casa de avocatura ce a continuat in 2010 derularea unui contract de asistenta juridica cu Primaria din orasul Iernut, pentru care a primit 2.000 de euro. In plus, sotia parlamentarului a reprezentat OTIMMC Tg. Mures intr-un proces, in schimbul a 2.500 lei.

Sotia deputatului PDL Cristian Petrescu a primit de la CNADNR, in perioada anilor 2004-2006, trei contracte de asistenta juridica pentru exproprieri de terenuri in cadrul constructiei autostrazilor A2 si A3, in valoare de 54.000 euro si 4,6 milioane lei (un million de euro).

Cristian Petrescu este presedintele Asociatiei Profesionistilor din Turism din Romania, calitate in care a primit de la colega sa de partid, minstrul Dezvoltarii, Elena Udrea, trei contracte pentru promovarea turistica: “Drumul vechilor cetati dobrogene”- 950.000 lei, “Traseu turistic Maramures-Bucovina”- 989.000 lei si “Trasee tursitice si de agrement din Transilvania” – 989.000 lei.

Emil Popa, sotul senatoarei PDL Mihaela Popa, este sef oficiu la OTTIMC Iasi (Oficiul Teritorial pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie), institutie aflata in subordinea Ministerului Economiei. Firma familiei, Consultanta Antreprenoriala Europeana SRL, a incheiat in martie 2010 un contract de consultanta cu Consiliul Judetean Prahova, condus de Mircea Cosma (PSD), valoarea fiind de 54.900 lei fara TVA.

In plus, Emil Popa a incasat mai multe sume din traininguri/consultanta sustinute in cadrul unor proiecte organizate de Asociatia Femeilor Rome din Romania (1.569 lei), Arine Iasi (900) si Asociatia Egreta (3.000).

Pedelistul Iulian Urban, vicepresedinte al Comisiei Juridice din Senat, a primit
in 2010 un contract de la primarul din comuna ilfoveana, Ion Florian Danut, un contract de asistenta juridica, in valoare de 2.600 de lei.
Urban continua traditia din anii trecuti, cand a primit contracte de la patru primarii din propriul colegiu.

Deputatul Gabriel Tita-Nicolaescu de la UNPR a reprezentat Primaria din Brasov in 53 de procese in instante, pentru care a primit aproximativ 200.000 lei. In declaratia de interese, deputatul de Brasov a tinut sa mentioneze ca a avut castig de cauza in majoritatea proceselor finalizate.


Recomandări

18 thoughts on “Ar trebui modificata legea care le permite sa ia bani de la bugetul de stat? PARLAMENTARII-AVOCATI CU NORMA LA PROPRIUL COLEGIU

  1. Emil

    Cine domne, Iulian Urban? Apostolul dreptei radicale, pure şi dure, ideologul capitalismului sălbatic şi autorul tratatului de profundă înţelepciune numit “Nu Breivik a comis atentatul ci actualii lideri care conduc in UE !!”? Nu se poate aşa ceva, cred că vorbim de persoane diferite….

    Reply
  2. JUSTITIABILUL

    CORUPTIA DIN JUSTITIE – cu referire la functionarea autoritatilor judecatoresti “parchete si instante” este intretinuta cu ajutorul AVOCATILOR (intermediari) care au salarii-venituri personale ce ii tin in topul national anual de ani buni si se datoreaza:
    – Ingradirii accesului la profesia de judecator sau procuror pe o perioada suficienta de timp, folosind criterii neperformante (prin lege s-a pevazut accesul la profesia de magistrat numai a juristilor din Ministerul Justitiei sau care au lucrat la Parlament chiar si ca bucatar sau cofetar) ori discriminatorii promavindu-se o politica de cadre cielntelara;
    – Negocierii incadrari juridice si a celeritatii de solutionare a dosarelor;
    – Crearii unor clanuri care sa zadarniceasca infaptuirea actului de justitie prin sustragerea, ascunderea sau distrugerea probelor si gestionarea jocurilor de interese (grefieri, avocati, notari publici, politisti, procurori, judecatori si persoane din structurile de informatii si oameni politici);
    – Constituirea unor structuri judiciare din personal care manifesta obedienta fata de anumite grupuri de interese sau organizatii (politice sau apolitice);
    – Pomovarii unor proceduri judiciare cu continut confuz care faciliteaza speculatii in favoarea infractorilor. (Persoana care ajuta un hot la savarsirea de infractiuni, se numeste COMPLICE si este pedepsit pentru asta. Daca o alta persoana ajuta acelasi hot dupa ce a savarsit fapta, se numeste AVOCAT si este platit pentru asta –CIUDATENIE JUDICIARA );
    – Comiterii de abuzuri si ilegalitati in aplicarea regimului de detentie (nerespectarea regimului detentiei sub diferite forme, permiterea consumului de droguri sau comiterii de trafic cu diferite produse, etc.);
    S-a ajuns la situaţia reala in care, legalul este socotit ilegal si invers, iar LEGEA ESTE RESPECTATA TOCMAI CA BARIERA numai de “boi, „leii” sar peste ea, iar „cateii” trec pe sub ea. Solutionarea unor cazuri penale in care sunt implicati “leii”(oameni politici, guvernanti,capi ai lumii interlope) imediat este categorisita de restul grupului de interese ca fiind vorba despre dosare politice folosindu-se tot felul de mijloace pentru intoxicarea opiniei publice la care isi aduce aportul si coruptia din presa.
    Sistemul de reglementari superioare (ne mai vorbind de cele inferioare) din punct de vedere al ierarhiei juridice din Romania permite emiterea de acte normative in scopul satisfacerii unor interese de grup sau individuale, dovedind ca, CORUPTIA ESTE OFICIALIZATA SI INTRETINUTA DE FACTORII PUTERII legislative. Sistemul legislativ este dezlanat, necorelat si nesistematizat aspecte care ii determina si pe justitiarii de buna credinta sa faca interpretari confuze si precare in detrimentul bunului mers al sistemului judiciar si al interesului public general dar in folosul unei“Justitii SRL”.
    – SITUATIA PRECARA A SISTEMULUI JUDICIAR se datoreaza si nivelului scazut de pregatire(specia

    Reply
  3. JUSTITIABILUL II

    l), al abilitatilor si inteligentei reduse a unor aparatori ai legii (cei inteligenti, specialisti si avari fiind platiti cu sume fabuloase sunt atrasi sa lucreze pentru infractori in sprijinul dezvoltarii criminalitatii) ceea ce impune luarea de masuri prin care, ori insistam pentru modificarea procedurilor in sensul de a le simplifica si aduce la nivelul posibilitatilor de gindire si indeminare a justitiarilor existenti sau invers, promovam juristi si specialisti capabili pentru aplicarea corecta si cu operativitate a unor reglementari si emiterea de judecati de valoare de nivel superior.
    In prezent activitatile specifice de urmarire si tragere la raspundere penala a persoanelor vinovate de savarsire a infractiunilor de coruptie, a celor asimilate acestora si a infractiunilor in legatura directa cu cele de coruptie, inclusiv pentru fapte de mare coruptie sau mare criminalitate sunt tergiversate sau esuate ori ratate.
    Indicatorii de baza ce caracterizeaza eficienta sau randamentul sistemului judiciar romanesc, celeritatea solutionarii dosarelor, numarul cazurilor cu schimbari de solutii si procentajul rechizitoriilor finalizate cu condamnari, reliefeaza din nefericire pentru democratia romaneasca post-decembrista si justitiabili O STARE DE FAPT CATASTROFALA.
    Din analiza valorilor anuale ale celor trei indicatori rezulta ca prin politicile adoptate (de factori de decizie extrem de subiectivi cu scopuri ascunse si interese de clan sau de grup) in cadrul sistemului nu s-a dorit emanciparea sau adaptarea acestuia la cerintele si valorile noului sistem social.
    Valorile anuale ale celor trei indicatori mai arata ca sistemul judiciar este (un amalgam) afectat grav si, sub aspectul organizarii institutionale, al functionarii structurilor, al procedurilor de lucru utilizate si al gestionarii resurselor. Rusineeee….. juristilor din Parlament mai ales celor care practica si avocatura in timp ce pretind ca legifereaza.

    Reply
  4. larry

    Eu nu ii inteleg pe parlamentarii astia. Pentru trei lei acolo risca sa-si puna presa in cap. Uitati-va la Mircea Andrei. Are milioane de euro in banca si s-a milogit la cateva contracte amarate ca avocat.

    Reply
  5. geo

    O lege care sa interzica parlamentarilor sa mai faca afaceri cu statul nu cred ca rezolva problema. Vor pune contractele pe numele unor rude indepartate. Din pacate, la noi nu functioneaza moralitatea, ce ar trebui sa fie principala trasatura a unui politician.

    Reply
  6. Laura

    Eu nu cred ca interdictii peste interdictii asupra activitatii parlamentarilor e o idee buna. Asta duce la scaderea clara a calitatii parlamentarilor; oameni competenti (avocati competenti in cazul de fata) vor evita sa mai candideze, sau daca sunt alesi se deprofesionalizeaza complet daca nu pot practica meseria. Si vom ramane in parlament cu idioti care nu sunt buni de nimic altceva.

    Nu, solutia ramane in acordarea contractelor pe baze strict competitive. Daca e o competitie transparenta si castigatorul e un parlamentar, so be it.

    Reply
  7. Irena

    Daca sunt parlamentari ar trebui sa consilieze juridic pro bono? Este normal sa fie platiti pentru munca depusa.

    Reply
  8. sandu

    Chestia asta comporta doua paliere de gravitate. Se duce parlamentarul in colegiu lui si le spune primarilor alora amarati de prin comune, nene hai sa semnam un contract de consiliere si poate eu te ajut cand mai vii pe la Bucuresti sa rezolvi niste treburi. Apoi se duce in sala de judecata, si evident ca acolo face o anume presiune asupra judecatorului, ca el este ditamai parlamentarul si este musai sa castige procesul.
    Daca eu, cetateanul, ti-am dat votul meu sa ma reprezinti in Parlament pentru 4 ani, ar trebui ca senatorii si deputatii SA FACA DOAR ACEST LUCRU. Sa stea in Casa Poporului si sa faca legi.

    Reply
  9. M. Vasile

    Ridic, pentru a n_a oara, o intrebare la care nu raspunde nimeni:
    Aflati in fata unor multiple “machiavelacuri” practicate cu lejeritate de politicienii din Romania, de ce trebuie sa inventam noi roata, propunand solutii, si nu facem comparatie cu modul in care este tratat aspectul acesta in UE ?
    Este atat de greu sa unificam legislatia noastra cu cea europeana ?
    Eu cred ca “infierarea” acestor practici nu reprezinta decat petarde fumigene lansate cu scopul de a ne face ca luam atitudine.
    Daca aceste practici sunt utilizate si in UE atunci, hai sa stingem lumina!

    Reply
  10. Cristian Petrescu

    Este regretabil ca o asociatie serioasa ca a Dvs. publica informatii de tip Realitatea si Antena 3. Va prezint mai jos punctul meu de vedere:
    In primul rand NU am profesia de avocat asa cum afirmati in titlu. Va corectati pe parcursul articolului, afirmand ca este vorba de sotia mea si nu de mine. Iata insa realitatea despre respectivele contracte, pe care v-as fi prezentat-o cu placere daca m-ati fi contactat:
    -Doua contracte au fost semnate in anul 2004, in guvernarea PSD. Numai unul a fost semnat in 2006, la un moment la care nu eram deputat;
    -Eu si sotia mea nu ne cunosteam la acea data. Ne-am cunoscut abia la mijlocul lui 2008 si ne-am casatorit in 2009;
    -Sotia mea este avocat cu o experienta de 16 ani in domeniul proprietatii ;
    -Avem cariere diferite si nu puteam conditiona viata privata de contractele pe care sotia mea le avea in derulare la momentul la care ne-am cunoscut;
    -Ponderea incasarilor din contractele cu CNADNR in incasarile totale ale cabinetului a fost, de exemplu anul fiscal trecut, de 10%, restul fiind clienti privati;
    -Cifrele date reflecta valoarea contractelor si nu profitul avocatului – insumeaza si toate operatiunile de intocmire a documentatiilor tehnico-economice, cadastrale si de evaluare, alaturi de cea avocatiala efectiva. In plus valorile sunt pentru servicii prestate pe multi ani, conform datei incheierii lor;
    -Contractele nu pot fi transferate sau cedate din cel putin 3 motive:
    1.Contractele semnate cu o casa de avocatura nu pot fi asimilate cu societatile comerciale intrucat nu exista parti sociale care sa poata fi cesionate; poti fi avocat numai intr-o singura forma de organizare – nu poti cesiona firma si sa iti deschizi o alta pentru ca este contrar legii si statutului de avocat;
    2.Nu exista nici o clauza contractuala sau dispozitie legala care sa poata permite denuntarea unilaterala a executarii unui contract pe motiv ca titularul contractului s-a casatorit cu un demnitar, deputat in acest caz. Ar insemna daune pentru denuntare abuziva, fara baza legala;
    3.In situatia in care sotia la casatorie ar trebui sa renunte la contractele cu statul incheiate anterior s-ar incalca dreptul constitutional la munca, acesta fiind ingradit – art. 41 din constitutie.
    Mai mult decat atat, s-ar incalca ARTICOLUL 16 din Constitutie
    (1) Cetăţenii sunt egali în faţa legii şi a autorităţilor publice, fără privilegii şi fără discriminări.
    Cum se poate vedea foarte clar in declaratia de interese, sotia mea nu a incheiat ABSOLUT niciun contract cu statul, desi nu ar fi fost nimic ilegal in asta.
    Pe de alta parte, APTR este o organizatie profesionala, non-profit, ce reuneste zeci de profesori universitari, formatori, patroni si manageri de activitati in turism, alti experti in turism si domenii conexe. In ce priveste proiectele invocate, contributia proprie a APTR este de aproximativ 16.000 lei pe fiecare proiect. Oricat ar parea de ciudat, aducem bani proprii si din sponsorizari pentru realizarea

    Reply
  11. Raul

    Pt. domnul Cristian Petrescu. Sunteti presedintele Asociatiei Profesionistilor din Turism din Romania si ati primit de la colega dvs de partid, Elena Udrea, trei contracte pentru promovarea turismului. Insumate ele fac cam 750.000 de euro, din care spuneti ca ati adus un aport de 16.000 lei pe fiecare proiect. Spuneti-ne si cati ati castigat. Iar moral exista aici un conflict de interese, adica interse de partid. Cate asociatii si fundatii au norocul de a primi o asemenea finantare? Sincer, nu ar trebui sa fiti asa suparat. Doar beneficiati de avantajul de a fi in partidul aflat la guvernare.

    Reply
  12. Cristian Petrescu

    Din pacate, probabil ca textul postat initial de mine a fost prea lung, asa ca nu a aparut integral. Iata intregul text despre APTR:
    Pe de alta parte, APTR este o organizatie profesionala, non-profit, ce reuneste zeci de profesori universitari, formatori, patroni si manageri de activitati in turism, alti experti in turism si domenii conexe. In ce priveste proiectele invocate, contributia proprie a APTR este de aproximativ 16.000 lei pe fiecare proiect. Oricat ar parea de ciudat, aducem bani proprii si din sponsorizari pentru realizarea acestor proiecte.
    In toate aceste programe nu se pune problema de venituri suplimentare, nici macar salariile managerilor de proiect nefiind activitati eligibile, drept pentru care avem voluntari din cadrul organizatiei care asigura aceste posturi.
    In ce ma priveste, nu incasez si nu voi incasa absolut niciun venit din nicio activitate in cadrul acestor proiecte. Singura legatura intre mine si acestea este ca am semnat o parte dintre documentele necesare aprobarii si derularii lor, asa ca am considerat necesara trecerea acestora in declaratia mea de interese.
    Va doresc mult succes in realizarea obiectivelor Dvs.
    Cu stima,
    Cristian Petrescu – Deputat
    Pentru Dl. Raul, pe langa raspunsul inclus in textul de mai sus, sunt sigur ca si alte organizatii serioase si cu proiecte fezabile pot primi astfel de finantari. Fiind vorba de fonduri europene, procedurile sunt extrem de transparente dar si verificate.

    Reply
  13. ion+

    Locuiesc in Ardeal si am ajuns cu un proces
    pentru o rectificare de carte funciara pentr
    u jumatate de hectar,dupa aproape patru
    ani la Inalta Curte de Casatie si Justitie a
    ma prezenta in luna februarie.E incredibil
    dar adevarat.Cum sant un pensionar sarac
    am solicitat sa ma apar singur.

    Reply
  14. Pt. domnul Petrescu

    Sunt Raul si vreau sa va intreb ceva foarte simplu. Sunteti parlamentar de Bucuresti si nu mi s-ar fi parut o problema sa initiaiti proiecte de incurajare a turismului in urbea lui Bucur. De exemplu, sa va opuneti demolarii unor monumente istorice de catre actualul primar general. Asa v-as fi apreciat activitatea. Insa dvs. promovati turismul in Dobrogea, Maramures si Transilvania, adica nu au legatura cu oamenii care v-au votat. Daca sunteti transparent, trimiteti la Romaniacurata.ro numele managerilor de proiect in cele 3 contracte.Multumesc.

    Reply
  15. PACIFISTUL

    Deputatii , Senatorii cat si parlamentarii-avocati cu norma(de forma) la propriul colegiu din listele publicate fac parte din categoria PARLAMENTARILOR sau POLITICIENILOR PENALI din Romania. Acestia trebuie trecuti pe lista persoanelor non grata ale politicii romanesti si indezirabile pentru viata publica din Romania. Aceasta lista trebuie afisata in toate locurile publice din Romania si U.E precum si de catre mijloacele mass-media din tara. Toti acesti trubaduri ai democratiei originale trebuie urgent DENUNTATI pe lista unica la PARCHETUL GENERAL si “tiraiti” prin instante pana la Strasbourg pentru comiterea infractiunilor de coruptie, incompatibilitati, abuzuri contra intereselor publice, etc, si confiscarea averii dobandite abuziv, altfel pentru asemenea NARAVURI nu se cunoaste nici un leac. Aceste naravuri balcanice daca se dezvolta in continuare vor duce la creearea premizelor unor miscari sociale de nedorit…………….

    Reply
  16. Cristian Petrescu

    Pt. Dl. Raul: Va raspund la obiect: Inainte sa fiu deputat de Bucuresti am fost Director la Directia Dezvoltare Turism din Primaria Capitalei. I-am lasat primarului Oprescu 34 de proiecte ( 19 pe dezvoltare si 15 pe promovare) pe care sa le puna in practica pe perioada mandatului sau. Din toate acestea s-a aplicat unul singur, si ala fara vreo contributie a sa. Este vorba de autobuzul turistic, care in loc sa fie administrat de PMB este un proiect al MDRT si RATB. Imi pare rau, dar nu am nicio parghie pentru a-l pune la munca pe dl.Oprescu
    In ce priveste APTR, asa cum spuneam, este o asociatie cu acoperire nationala. Avem proiecte pe toate regiunile istorice si in plus doua pe Bucuresti. Nu sunt insa aprobate toate. Pe masura aprobarii vor aparea si in declaratia mea de interese.
    Manager de proiect pentru cele trei mentionate este dl. Marin Ciocarlan, prim-vicepresedinte APTR, formator si evaluator cu experienta de peste 35 de ani in turism. Revin asupra faptului ca nici macar managerii de proiect nu sunt remunerati pe aceasta axa!
    Cred ca cea mai buna dovada a transparentei si bunei mele credinte este tocmai faptul ca va raspund tuturor intrebarilor.
    Daca doriti mai multe detalii, va rog sa ma contactati pe crpetrescu@yahoo.com si va voi oferi cu placere orice alte informatii.

    Reply
  17. gghas

    D-le cr. petrescu
    Scuzele dumitale seamana, aproape pana la identificare, cu cele ale judecatoarei care, i-a dat nup lui nicolescu, cu n mic, de la Arges. Cred ca nu te astepti sa inghitim asa pe nemestecate chestiile astea, ar insemna sa ne crezi redusi mintal.

    Reply
  18. Pingback: Cum a ajuns baronul PSD Adrian Ţuţuianu să verifice activitatea ANI. Dosar penal şi apariţii pe listele negre ale ARC | România curată

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *