Sute de bicicliști s-au adunat la intrarea în parcul Herăstrău din Capitală dinspre Piața Charles de Gaulle, de unde, în jurul orei 15.30, vor pleca în marșul intitulat ”Vrem un oraș pentru oameni!”. Acțiunea este un protest împotriva Primăriei Bucureștiului, care nu a dezvoltat rețeaua de piste pentru biciclete.
VOM REVENI CU IMAGINI ȘI AMĂNUNTE DE LA MARȘ
Un mare fasssss.Intr-un oras ca Bucurestiul sa soliciti piste de biciclete cand municipalitatea nu e capabila sa interzica parcarea masinilor cocalarilor si parasutelor de lux pe trotuarele unde o iei la picior e asa doar un zgomot pentru nimic.Iar daca se baga si un politician in frunte ca paduchele,fie el si Iohannis,actiunea devine chiar spectaculos de inutila.Acum un an fugea si Nutzy in fruntea unora care doreau nu stiu ce piste de fugit pe jos nu cu bicicleta.Societatea civila ar trebui sa promoveze niste proteste de decongestionare a traficului rutier care sufoca Bucurestiul.Macar sa dea ideea primarului sa reorganizeze traficul pe baza de strazi cu sens unic cum e in Viena.Numai ca iar nu se poate ca ocoleste politrucul mult pana vine la garsoniera amantei.Inteleg acest comportament de a copia occidentalii cu proteste de astea bizare,gen mars pentru protectia cotofenei gri,dar cred ca energiile ar trebui canalizate in alte directii mult mai presante si mai importante.Auzi slogan la ei-Vrem un oras pentru oameni-de parca automobilistii si manelistii care joaca la maieu table in fata blocului ar fi maimute.Pun pariu ca 99,99 procente dintre protestatari au masini si umbla prin Bucuresti numai cu mana pe claxon.
@ oncioiu: traficul din Viena e decongenstionat datorită faptului că au înmiit mai mulți kilometri de piste pentru bicicliști, și zone pietonale și un transport în comun de calitate (pentru a nu mai vorbi de parcuri și spații verzi) – ăsta e unul dintre motivele pentru care Viena e, în ultimii ani, pe primul loc în lume în clasamentele legate de calitatea vieții în marile orașe
Stimate domn,Viena a fost croita de asa maniera sa incapa pe strazi si masini,si trasuri,si biciclisti,si pietoni nu toti de-a valma ca in Bucurestiul comunist.Si mai ales Viena e locuita de vienezi si nu de bucuresteni.Puteati sa protestati cand derbedeii taiau in Bucuresti parcurile ,care erau pe teren public,luate cu japca sa-si faca blocuri de neam prost arabii si politrucii romanesti.Pun pariu ca daca mai conducea astazi pingilica Romania,si eu numai comunist nu sunt,daca trebuia facea niste piste de biciclete de statea matza-n coada.Ca v-ati ofuscat cand dorea salvarea planetei fortandu-va sa mergeti pe jos o duminica din doua.In toata lumea sunt strazi care sunt interzise circulatiei masinilor sambata si duminica,dar in Romania nu se poate ca devine cocalarul manelist nervos,ca ii sunt ingradite drepturile de a se trage cu Lamborghini prin Centru Vechi.Puneti pariu cu mine ca daca duminica se interzice circulatia cu masini prin centrul istoric primii protestatari sunt astia,biciclistii de astazi.
Vorbim,sa ne- icsprimam- ca atare,discutii inutile.
@ oncioiu: străzile din zona centrală a Vienei sunt cu mult mai înguste decât bulevardele din București
In Timisoara politistii sunt in actiune
http://www.opiniatimisoarei.ro/au-facut-prapad-in-randul-biciclistilor-din-timisoara-cat-de-tare-i-au-ars-politistii-la-buzunare-foto/24/04/2015#OptmGallery%5B553c01cc96784%5D/4/
Pe vremuri Lugojul era capitala bicicletelor si fetelor frumoase. De cand au intrat in actiune politistii au disparut si bicicletele si fetele frumoase. :(
Si-au facut aparitia caii putere cu geamuri fumurii si alti ganditori cu muschii si buzunarele de care politia nu se leaga.